...

rustbilder.jpgSlik gjør vi det!

1. DEMONTERING
Bilen heises opp. Innerskjermer og deksler av plast eller lyddempingsmatter av stoff, blir demontert

 

2. HØYTRYKKSVASKING
Grundig rengjøring i hjulhus og på understell med høytrykk, er en forutsetning for et godt resultat. Deretter kontroll av hele understellet. Løs PVC fjernes

 

3. TØRKING
Tørking skjer med varmluft. God tørk av bilen er svært viktig. Bilen må være helt tørr før antirustbehandlingen tar til.

 

4. HULROMSBEHANDLING
Etter nøye utarbeidede sprøyteskjemaer behandles alle kanaler, vanger, hulrom og hele bunnen med tynt, penetrerende produkt.

 

5. UNDERSTELLSBEHANDLING
Bunnplatens sveiser, plateskjøter, falser, samt hele understellet, blir sprøytet med et penetrerende og
rusthindrende tynnstoff. Deretter sprøytes hjulhus og gulv, samt hele understellet med et slitesterkt tykkstoff, for å beskytte mot mekanisk slitasje.

 

6. SLUTTKONTROLL
Arbeidet kontrolleres og bilen rengjøres omhyggelig etter behandlingen. NB! Drypping fra dreneringshull kan forekomme

...
RUSTSPESIALIST OG BILPLEIE
Sadi Zaki
Råbekksvingen 4
1617 Fredrikstad

Tlf: 69 31 22 22
Mobil: 97917442
Sadi Zaki, Daglig leder

bilrust@hotmail.com